niedziela, 10 stycznia 2010

Skąd czerpać wiedzę?

W poszukiwaniu informacji na interesujące mnie tematy, trafiałem w przeróżne miejsca to na fora to na rożnego rodzaju strony z artykułami na interesujący mnie temat. Dzisiaj znalazłem kolejny rodzaj stron dzięki, którym otworzyły się przede mną obszary internetu, dotąd mi nie znanego. Te strony to coraz popularniejsze serwisy społecznościowe skupione na karierze.
Trzy z nich do których dzisiaj przystąpiłem to:
GoldenLine.pl
Profeo.pl
LinkedIn.com

Najbardziej przypadł mi do gustu GoldenLine. Profeo wydał mi się mniej tematyczne lecz kto wie może w nie odpowiednie grupy się zapisałem. A co do LinkedIn nie mam jeszcze zdania gdyż do zapisania się do grupy tematycznej jest wymagane potwierdzenie przez jej twórcę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz